Wykształcenie
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji w Krakowie (2012 r)
mgr pedagogiki specjalnej, specjalność: wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie – studia podyplomowe kierunek: Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna (2013 r.)
Umiejętności, uprawnienia i szkolenia:
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I stopień (2011 r., Kraków)
- III stopniowy kurs terapii behawioralnej – Stosowana Analiza Zachowania (2012/2013 r., Kraków)
- Studium pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu, szkole i placówce. Model pracy z dzieckiem/uczniem z autyzmem i zespołem Aspergera ( 2013 r., Katowice)
- Wykorzystanie programu Boardmaker w terapii i edukacji dziecka niepełnosprawnego” (2013 r., Częstochowa)
- Kurs I stopnia: „Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej” (2013 r., Warszawa)
- Kurs kwalifikacyjny na terapeutę integracji sensorycznej, egzamin i uzyskanie certyfikatu uprawniającego do prowadzenia diagnozy i terapii SI (2014 r, Warszawa)
- Członek Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej (od 2014 r.)
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne II stopień (2014 r., Warszawa)
- Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato (2014r., Tarnowskie Góry)
- Wczesna interwencja terapeutyczna i wspieranie rozwoju. Elementy diagnozy i terapii dziecka 0-36 m.ż. (2015 r., Warszawa)
- Terapia ręki ( 2016 r., Warszawa)
- Terapia Neurotaktylna według metody dr Swietłany Masgutowej (2016 r., Wrocław)
- Terapia Czaszkowo- Krzyżowa wg podejścia biodynamicznego ( 2017/2018 r., Katowice)
- Moduł I Teoria i praktyka biodynamicznego mechanizmu terapii oraz anatomiczne i fizjologiczne podstawy funkcjonowania systemu czaszkowo-krzyżowego
- Moduł II Pływy i pulsacje, linie środkowe, zaiskrzenia
- Moduł III Zaawansowane techniki terapii czaszkowo-krzyżowej
- Moduł IV Trauma i terapia, somatoemocjonalne odwijanie, Polyvagal System wg S. Porgisa,
- terapia wg P. Levina, zaiskrzenia
- Moduł V Różne oblicza układu odpornościowego, praca z narządami wewnętrznymi
- Moduł VI Praca z dziećmi
- Moduł VII Zasady pracy terapeutycznej z kobietą w ciąży, noworodkiem i niemowlęciem obejmujący teorię oraz stosowane układy terapeutyczne